Outlook E-imza Ekleme

Outlook İmza Ekleme

İnsan Kaynakları birimince talep edilen imza tarafımıza yollanan kart tasarımıyla birlikte aynı mailde grafikere iletilir, grafiker tarafından hazırlanan imza kullanıcıya mail yoluyla iletilir.

Outlook’a imza nasıl eklenir?

1. Adım: Outlook’a girdikten sonra “Yeni E-posta” iletisi açılır.

2. Adım: “İleti” sekmesinden İmza/İmzalar sekmesine tıklayın.

3. Adım: “Yeni” seçeneği tıklanarak imzanıza isim verilir.

4. Adım: Sağ tarafta bulunan “ Varsayılan imzayı seçin” bölümünde “Yeni iletiler ve Yanıtlar/İletilenler” bölümlerinden imzanıza verdiğiniz ismi seçiniz.

5. Adım: Kartvizit bölümünü sonrasında bulunan küçük resim ekleme ikonuna basınız ve masaüstünüzden imzanızı seçiniz ve Son “Tamam” butonuna basınız.